La gestió escolar és el procés mitjançant el qual es dirigeix, condueix, orienta i administra una Institució Educativa, es reconeixen problemes i es plantegen solucions.
A la Gestió Escolar les pràctiques i accions comprometen a una comunitat educativa per l’abast dels seus propòsits
En l’àmbit institucional, la gestió escolar està constituïda per quatre àrees de gestió:
- Àrea de Gestió Directiva
- Àrea de Gestió Pedagògica i Acadèmica
- Àrea de Gestió de la Comunitat
- Àrea de Gestió Administrativa i Financera
La Gestió Directiva es refereix al com ha de ser orientat l’establiment educatiu. És a dir s’encarrega de l’organització, disseny, desenvolupament i avaluació d’una cultura escolar pròpia, en el marc de la política educativa vigent.
La Gestió Pedagògica i Acadèmica és l’essència del treball d’un establiment educatiu, treballa en els processos de disseny curricular, les pràctiques pedagògiques institucionals, la gestió de classes i el seguiment acadèmic
Enfoca la seva acció per aconseguir que els estudiants aprenguin i desenvolupin les competències necessàries per al seu exercici personal, social i professional.
La Gestió de la Comunitat s’encarrega de les relacions de la institució amb la comunitat enfocades cap a la participació, la convivència, la inclusió i la prevenció de riscos.
La Gestió Administrativa i Financera és la que s’encarrega de l’ús efectiu dels recursos i té al seu càrrec tots els processos de suport a la gestió acadèmica, els recursos, els serveis i el suport financer i comptable.
DIRECCIÓ
M. Rosa Ena [email protected]
CAP D’ESTUDIS ESO I BTX
Pau Martínez [email protected]
CAP D’ESTUDIS CICLES FORMATIUS
Ignasi Aguirre
[email protected]
CAP D’ESTUDIS CICLES FORMATIUS
Jose Escrivà
[email protected]
COORDINACIÓ PEDAGÒGICA
Georgina Martínez
[email protected]
SECRETARIA
Désirée Tomàs
[email protected]
ADMINISTRACIÓ
Juan José Molina
[email protected]